T h a n k y o u

For any inquiries please call us at
019.569 6317 @ Pak Man
017.4835226 @ Admin

Saturday 11 February 2012

PUNCAK ILTIZAM MANAGEMENT SERVICES






Puncak Iltizam Management Services ditubuhkan pada tahun 2003. Kami beroperasi sebagai syarikat bumiputra yang menawarkan perkhidmatan kursus dan latihan kepada individu dan badan-badan korporat dengan kos yang tidak membebankan samada dari sektor kerajaan mahupun swasta.
Justeru itu,  Puncak Iltizam Management Services berazam memberikan perkhidmatan yang berkualiti bagi menjamin kepuasan pengguna.
Penyelidikan dan Latihan akan dijalankan dari semasa ke semasa bagi meningkatkan tahap dan mutu perlaksanaan dan operasi Puncak Iltizam Management Services serta kualiti perkhidmatan yang ditawarkan.
Seluruh warga Puncak Iltizam Management Services berikrar untuk bersama-sama berusaha ke arah kejayaan syarikat bersesuaian dengan matlamat utama penubuhannya.




SIJIL KELAYAKAN SYARIKAT










CARTA ORGANISASI



No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Founded in 2004, Puncak Iltizam Management Services has been enthusiastic in helping to create a quality lifestyle. We are confident that PIMS will have global appeal an as such, serve millions of people around the country and in every millions of people around the country and in every possible way.

Followers